zondag 19 december 2010

Niets Moet, Alles Mag!



Namaste lieve bezoeker,

Focus op Fantastisch.
Omdat jij Fantastisch bent!

Ik zit aan mijn bureau (de keukentafel dus) en hoewel het al ver na bedtijd is, voel ik me nog fris en energiek. Mijn afwas blijft lui op het aanrecht staan en ik vind het helemaal niet erg. Dit schrijven is nu belangrijker, jij bent nu mijn prioriteit.

Waarom ik dit bericht post?
Eerlijk?
Uit liefde.

Al maandenlang zoek ik de juiste woorden, maar gisteravond besefte ik dat het niet mijn woorden zijn die ertoe doen. Ik moet gewoon eerlijk zijn en mijn hart laten spreken. Gewoon mezelf zijn, kansen creëren en het universum de rest laten doen. 

Je vraagt je waarschijnlijk af waar ik nu in godsnaam over heb.

Focus op Fantastisch is een heerlijke e-cursus. Een directe, gemakkelijke en snelle manier om in contact te komen met het Fantastische gevoel dat altijd al in ons zit. We kunnen elke dag gelukkig zijn, alleen worden we zo vaak afgeleid: rekeningen, onze baas die op onze kop zit, relaties die vierkant lopen, allerlei zorgen en bekommernissen.
Focus op Fantastisch helpt ons met die afleidingen om te gaan. We leren hoe we van een afgelast etentje toch een feest kunnen maken, hoe we het stof op de vensterbank met een glimlach in de ogen kijken, hoe we spanningen van ons afschudden.

De tips in de cursus zijn een pure verwennerij, echt leuk om te doen. Nog elke dag maken ze mij enorm gelukkig, ze zijn zo krachtig dat ik ze niet zomaar voor mezelf kan houden. We hebben allemaal recht op dat echt, blijvend geluk, op dat goed gevoel dat vanuit je diepste naar buiten komt, een stralend Zelf waar we op vakantie of tijdens het dansen mee in contact komen.

Focus op Fantastisch biedt je een manier om nog meer zo’n geweldige momenten te creëren. Hopelijk neem jij mijn bloem aan, ik verzeker je, het is de moeite waard! 

Wil je meestappen in dit prachtig project, stuur mij een mailtje ‘Ja, ik wil!’

Liefs,  
Natasha

PS In deze eerste module krijg je gedurende twaalf weken elke week een FEELGOOD mailtje. Ik verwacht niets, dit is iets wat je voor jezelf doet. Focus op Fantastisch gaat over jou, over jouw goed gevoel, over jouw leven. 

PSS Je hoeft niet te betalen voor deze cursus. Leuk is dat! Een simpel mailtje voor een Fantastisch goed gevoel.

© 2010 Natasha Dewulf – Focus op Fantastisch
Email: focusopfantastisch@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten