donderdag 4 augustus 2011

Review: Op dieet voor de liefde?

Van het moment wanneer we opstaan tot het laatste seconde voor
we 's avonds onze ogen sluiten, zijn we bezig met hoe
we eruit zien.

De meeste vrouwen willen dat hun man hen bewondert,
en zelfs in een vaste relatie willen ze hem nog kunnen verleiden,
simpelweg door hun simpele zelf te zijn.



Wanneer ik op een bepaald moment meer bezig was 
met mijn verdomde heupvet, dan met de liefde in bed
dan wist ik dat er iets moest gebeuren.

Na lang zoeken en veel testen en proberen, 
heb ik er het volgende op gevonden.

De reden waarom ik steeds faalde was OVERLOAD.
Teveel informatie, voortdurend gericht op beperkingen:
'dit mag je niet' en dit en dit.

Door deze geweldige strategie toe te passen zette
ik eindelijk stappen vooruit. 

En ik ben niet de enige.

En dit is wat we doen:

Focus je op 1 ding. Het is gemakkelijk, geeft snel resultaat
en wanneer we elke dag een andere aspect kiezen, dan geeft
deze variatie de vrijheid om te blijven genieten van het leven.

Ontdek er meer over in deze video:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten