dinsdag 19 juli 2011

5 Manieren Om Je Relatie Te Laten Heropleven


Net zoals een lente schoonmaak onze thuis, en vooral ook onze geest verfrist,
zo kan ook onze relatie een opknapbeurt gebruiken.

Want naarmate we langer samenzijn glippen stofjes en plakkerige vlekken ons liefdesnestje binnen.
En van zodra je volgende technieken ontdekt heb, zal je automatisch de juiste acties ondernemen om weer vol intense liefde en oprechte waardering je geliefde in de ogen te kijken.

1. Ga niet boos naar bed.
Oké, deze is een klassieker. En misschien vraag je jou af waarom ik zo'n OBVIOUS iets in dit artikel opneem. Zie je, vroeger had ik een beeld van rug aan rug naast elkaar liggen. Maar boos naar bed betekent evenzeer met wrok, met gemengde gevoelens, met onuitgesproken verlangens of meningen.
Wanneer we in bed liggen willen we uitrusten, we willen vol liefde in slaap vallen en daarvoor is het belangrijk dat ook onze geest rustig is.

Wanneer je niet het gevoel hebt dingen te kunnen zeggen, noteer ze, teken ze, voer dialogen met jezelf, van zodra je deze negatieve, onrustige gedachten loslaat, voel je een bevrijding die plaats maakt voor echte liefde, diepe ontspanning en een fris gevoel in de morgen.

2. Flirt.
Wees een beetje stout. Geen kusjes zonder te denken. Maar verras hem met jou liefste, meest sexy kant. De meeste vrouwen vergeten dit, omdat gewoonte als een sleur de zonnestralen tegenhoudt. Wanneer je net dat ietsje meer doet, dan krijg je niet alleen van hem meer aandacht maar dan schiet je zelfvertrouwen + geluksgevoel de hoogte in.

3. Breng minder tijd door samen.
Minder tijd? Bedoel je niet 'meer tijd'? Ik weet wat je denkt, maar er zijn 2 heel belangrijke reden waarom deze strategie waardering in overvloed oplevert:
         1 - je hebt nu tijd voor jezelf, al is het maar een kwartier per dag, om iets te doen wat jij graag wil. Zal je nu meer zelfvertrouwen ervaren of later met brede glimlach zijn broeksriem los futselen?
         2 - Ruimte doet ons verlangen naar wat we niet hebben. Onze menselijke natuur is meer aangetrokken tot wat we niet hebben, dan tot wat we zomaar kunnen krijgen. Laten we onszelf toestaan deze kennis te gebruiken voor een hoger doel.

4. Compliment > klagen
Ja, liefde is ... ouderwetse wiskunde en een vergelijking. Wanneer we erop letten meer bemoedigend dan ontmoedigend te zijn dan zitten we op de rollercoaster die ons doet zweven van plezier. En de belangrijkste concrete toepassing vind ik deze: gesprekken tijdens het avondeten. Hoe stressvol mijn werk vroeger ook was, hoe lastig die klant was of hoe erg mijn blaasontsteking me velde, van zodra ik doorhad dat mijn woorden mijn stemming bepaalden, was de keuze snel gemaakt -
En ik garandeer je, als er 1 ding is wat je van dit artikel onthoud, laat het alsjeblieft deze zijn.

5. Neem je geluk in eigen handen.
Who run the world ... wordt nu: who runs MY world? Elk moment van elke dag, elke seconde hebben we de keuze om zelf ons geluk in handen te nemen. We kunnen niet controleren welke omstandigheden zich nu voordoen en we kunnen niet controleren hoe onze geliefde zich gedraagt, maar we kunnen wel zorgen dat we ons nu goed voelen, vol liefde en vol waardering.
En wanneer je precies wil weten hoe dit in zijn werk gaat, heb ik speciaal een stap voor stap actieplan ontwikkelt, dat ons in staat stelt om - ondanks alles - vol sterkte, vertrouwen en liefde in het leven te staan.

Het Relatie Rapport. Gratis. Klik hier.

Zoals een geinspireerde mede-vrouw eens zei:
"Love is not about finding the right person, but creating a right relationship. It's not about how much love you have in the beginning but how much love you build till the end"


xxx
Natasha


PS - Geniet van je vernieuwde relatie! 

1 opmerking:

  1. meer gratis rapporten + cursus + video op

    http://www.vrouwengeluk.com

    BeantwoordenVerwijderen